FAQ

Hoe werkt Shop the LUUXZ.?
Shop the LUUXZ. is een knipoog naar shop the look. Shop the LUUXZ. houdt in dat je alle items van die look als set kunt bestellen. Dan heb je in een keer het complete plaatje en je bent voordeliger uit. Alle items zijn uiteraard ook los te bestellen. 

 

Hoe kan ik bij LUUXZ. betalen?

Je kunt bij LUUXZ. veilig betalen via Mollie met iDeal. Een tikkie is ook mogelijk. Stuur hiervoor een e-mail of een bericht via Instagram.

 

Wat is de levertijd?
De levertijd staat aangegeven bij de producten en bedraagt over het algemeen 1 tot 3 werkdagen.

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De pakketten worden verzonden via MyParcel (onderdeel van PostNL). De kosten bedragen € 4,95 (incl. btw) bij bestellingen tot € 100,-. Bij bestellingen vanaf €100,- betaal je geen verzendkosten. De verzendkosten worden automatisch bij je bestelling verrekend.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat kan. Stuur een e-mail of een bericht via Instagram om een dag en tijdstip in te plannen.

 

Wat als mijn favoriete product niet (meer) op voorraad is?

Stuur gerust een bericht. Wellicht is er al een nieuwe voorraad onderweg of kan het product nabesteld worden.

 

Kan ik een product retourneren of ruilen?

Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na de leveringsdatum retourneren. Je kunt hiervoor het retourformulier invullen. Vervolgens ontvang je een e-mail om het verder in orde te maken. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

 

Kun je ook een cadeaubon bestellen?

Ja, dat kan zeker. De cadeaubon wordt per post naar je verstuurd. Je betaalt geen verzendkosten.

 

Ik wil een cadeaubon geven met een ander bedrag? Kan dat?

Ja, dat kan. Stuur een e-mail naar info@luuxz.nl en we maken het in orde voor je.

 

Ik heb een cadeaubon ontvangen. Hoe lever ik mijn cadeaubon in?

Op de cadeaubon staat een unieke code. Als je een bestelling plaatst kun je deze code invullen bij het kopje “kortingsbon”. De korting wordt automatisch bij je bestelling verrekend.

 

Geeft LUUXZ. ook styling tips?

Ja. Stuur je vraag - het liefst met foto of filmpje - naar info@luuxz.nl en wij doen ons best om jou te helpen de puntjes op de 'i'  te zetten. 

 

Ik heb een andere vraag, wat nu?

Stuur gerust een e-mail of een bericht via Instagram.